بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 طراحی سایت و سئو طراحی سایت و سئو .

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت وکالت، طراحی سایت طلا فروشی و طراحی سایت اقساطی: نیازها و اهمیت

مقدمه: در دنیای اینترنت، داشتن یک وبسایت حرفه‌ای برای حوزه‌های مختلف کسب و کار بسیار اهمیت دارد. در این مقاله، به بررسی نیازها و اهمیت طراحی سایت وکالت، طراحی سایت طلا فروشی و طراحی سایت اقساطی می‌پردازیم.

طراحی سایت وکالت: وکلا و حقوقدانان نیاز به یک وبسایت حرفه‌ای دارند تا خدمات حقوقی خود را به مشتریان ارائه دهند. طراحی سایت وکالت باید به نیازهای وکلا بپاسخداده و اجازه دهد تا اطلاعات حقوقی، تخصص و تجربیات خود را به مشتریان ارائه کنند. همچنین، ایجاد فرم ارتباطی و نمایش نظرات مشتریان نیز اهمیت دارد.
طراحی سایت طلا فروشی: صنعت طلا و جواهرات همیشه یک صنعت پرطرفدار بوده است و داشتن یک وبسایت حرفه‌ای برای طلافروشی‌ها بسیار مهم است. طراحی سایت طلا فروشی باید ظاهری جذاب و لوکس داشته باشد و امکان نمایش محصولات با کیفیت و جزئیات دقیق را فراهم کند. همچنین، ارائه اطلاعات مربوط به قیمت‌ها، مشخصات محصولات و روش‌های خرید برای مشتریان بسیار مهم است.
طراحی سایت اقساطی: در حوزه‌هایی مانند خرید خودرو، لوازم خانگی و مصالح ساختمانی، طراحی سایت اقساطی بسیار مهم است. این نوع سایت باید امکاناتی مانند محاسبه اقساط، نمایش شرایط و قوانین اقساط، فرم درخواست اقساط و پرداخت آنلاین را فراهم کند. همچنین، نمایش محصولات و خدمات قابل اقساط به صورت جذاب و آمیزنده برای مشتریان اهمیت دارد.
نتیجه‌گیری: در نهایت، برای هر حوزه کسب و کار، طراحی یک وبسایت حرفه‌ای بسیار اهمیت دارد. با درک نیازها و خصوصیات مربوط به هر حوزه، می‌توانید یک سایت مناسب برای وکالت، طلا فروشی و اقساطی ایجاد کنید. با استفاده از طراحی مناسب، می‌توانید رقابتی‌تر شوید و بهترین تجربه را برای مشتریان خود فراهم کنید.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۸:۵۷ توسط:upweb موضوع: نظرات (0)

شرکت فروش رنگ‌های صنعتی و فروش عمده پیگمنت: نقش و اهمیت در صنعت و تولید

مقدمه: صنعت رنگ و رنگرزی از جمله صنایع حیاتی و حیاتی در تولید و ساخت محصولات مختلف است. در این صنعت، فروش رنگ‌های صنعتی و پیگمنت‌ها به عنوان عوامل اساسی و حیاتی، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. در این مقاله، به بررسی و توضیح شرکت فروش رنگ‌های صنعتی و فروش عمده پیگمنت می‌پردازیم و نقش و اهمیت آن‌ها در صنعت و تولید را بررسی می‌کنیم.

بخش اول: فروش رنگ‌های صنعتی

فروش رنگ‌های صنعتی به عنوان عامل اصلی در صنعت رنگرزی و رنگبری، نقش بسیار مهمی را در تولید محصولات دارد. این رنگ‌ها، علاوه بر تزئین و زیباسازی، ویژگی‌های مهمی مانند مقاومت در برابر عوامل جوی، مقاومت شیمیایی، و ثبات رنگ را به محصولات اضافه می‌کنند. فروش رنگ‌های صنعتی امکان می‌دهد تا صنایع مختلف از جمله خودروسازی، الکترونیک، مبلمان، پوشاک و بسیاری دیگر از این رنگ‌ها بهره ببرند و محصولات با کیفیت و قابل قبول را تولید کنند.

بخش دوم: فروش عمده پیگمنت

پیگمنت‌ها به عنوان رنگ‌دهنده‌هایی با خواص خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. فروش عمده پیگمنت‌ها در صنایع مختلف نقش حیاتی دارد. این پیگمنت‌ها، به دلیل ویژگی‌هایی مانند ثبات رنگ، مقاومت در برابر نور و حرارت، پوشش بالا و پایداری در زمان، به عنوان رنگ‌دهنده‌های مورد استفاده در صنایع رنگرزی، نساجی، چاپ، رنگبری و غیره استفاده می‌شوند. فروش عمده پیگمنت‌ها به صنایع مختلف این امکان را می‌دهد تا از این رنگ‌دهنده‌ها استفاده کنند و محصولات با کیفیت و رنگ‌های جذاب را تولید کنند.

نتیجه‌گیری: فروش رنگ‌های صنعتی و فروش عمده پیگمنت‌ها به عنوان عوامل اساسی در صنعت رنگرزی و رنگبری، نقش بسیار مهمی را در تولید محصولات با کیفیت و قابل قبول دارند. این رنگ‌ها و پیگمنت‌ها، ویژگی‌های مهمی مانند ثبات رنگ، مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر عوامل جوی را به محصولات اضافه می‌کنند. از این رو، شرکت‌های فروش رنگ‌های صنعتی و عرضه‌کنندگان عمده پیگمنت‌ها اهمیت بسیاری دارند و صنایع مختلف از جمله خودروسازی، الکترونیک، مبلمان، نساجی و بسیاری دیگر از این محصولات بهره‌برداری می‌کنند.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۵:۵۱ توسط:upweb موضوع: نظرات (0)

۱۰ تا از ویژگی های یک سایت شرکتی که باید رعایت شوند

یک وبسایت شرکتی مناسب و حرفه ای دارای ویژگی های بسیار مناسبی می باشد که می تواند خود را جزو بهترین ها در حوزه فعالیت خود قرار دهند. به طور کلی هر یک از آن ها ویژگی های مربوط به برتر بودن را دارا هستند. نرخ تبدیلی بازدیدکننده به مشتری خوبی دارد و با این وجود تعداد زیادی از کسب و کارها تلاش می کنند تا در لیست بهترین ها قرار گیرند. ما در این قسمت سعی نمودیم تا از ویژگی های یک سایت شرکتی که باید رعایت شوند را بیان و بررسی کنیم تا طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی مناسب داشته باشید. 

به عبارتی می توان بیان نمود که تمامی وبسایت به دنبال بهترین بودن می باشند اما از نیروی متخصص استفاده نمی کنند و یا دارای دانش کافی نمی باشند. این موضوع باعث می شود تا آنچنان بازدهی به همراه نداشته باشند. مواردی که در پایین بیان می نماییم می تواند یکی از بهترین راهنما برای شما باشد تا بتوانید به موفقیت دست یابید. سایت های شرکتی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند که در صورت عملکرد درست و روند مناسبی که برای آن صورت می گیرد می تواند به موفقیت زیادی دست یابند.

در نسل کنونی طراحی وبسایت یک امر الزامی است اما از آن مهم تر حضور موثر و پرقدرت می باشد که با هر شرایطی ایجاد نمی شود. شما در صورتی که بتوانید به یک وبسایت درست دست یابید کسب و کار خود را پیش می برید. ویژگی های یک وبسایت شرکتی نیز همینطور است و باید تحت نظر یک شرایط ایده آل پیش رود تا بتوانید به اهداف مدنظر خود دست یابید.

سرفصل های اصلی مقاله 

ویژگی های مهم یک وبسایت شرکتی موفق
زمانی که خود را جای مشتریان قرار می دهید می توانید از خواسته و انتظارات آن ها درک مناسبی داشته باشید. در این صورت می توانید سایتی طراحی نمایید که این خصوصیات در آن دیده شود و به نوعی مشتریان به شما جذب شوند. خیلی اوقات کارهای کوچکی است که می تواند به شما کمک کند تا جزو بهترین ها قرار گیرید.

اگر بتوانید از وبسایت خود استفاده به بهترین شکل استفاده نمایید در کسب نتیجه بسیار موثر بوده و می تواند به بهترین شکل شرکت شما را زنده نگه دارد. بازدیدکنندگان نیز انتظار و دید بهترین نسبت به کسب و کار شما به دست خواهند آورد. در این بخش سعی نمودیم تا مهم ترین ویژگی های مربوط به سایت شرکتی را برای شما بیان نماییم.

ویژگی های مهم یک وبسایت شرکتی موفق
اطلاعات مهم مربوط به تجارت
هنگام ایجاد یک وبسایت شرکتی، بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که تمامی اطلاعات مهم در مورد کسب و کار گنجانده شده است. مهم است که مسیرها و مشخصات تماس را درج نمایید، در این صورت می توانید به روش های دسترسی به شما را برای آن ها روشن کنید.

هر کسب و کاری دارای نیازهای متفاوتی است که می تواند برای شما نیز ویژگی های جدیدی آفریند. مطمئن شوید که سایت شما اطلاعاتی ارائه می کند مشتریان درخواست دارند و برای کسب و کار شما لازم است. همان چیزی که مردم به دنبال آن هستند. مشخصات ارائه شده در وبسایت شرکتی باید بسیار مختصر باشند. اطلاعات باید به صورت کامل و تمامی موارد لازم اما در قالب مختصر بیان شود.

اطلاعات تماس
راه های ارتباطی در این زمانه بسیار متنوع بوده و هر یک می تواند در جای خود مناسب باشد. برای این بتوانید بهترین راه را انتخاب نمایید باید به مخاطبان خود توجه کنید. تمامی راه های ارتباطی که برای مخاطبان آسان و کاربردی تر بوده گزینه مناسبتری می باشد. در این صورت می توانند مخاطبان با شما ارتباط و تعامل بیشتری برقرار کنند. این اطلاعات را به عنوان عکس نداشته باشید، تا در این صورت بتوانند به راحتی مخاطبان آن را کپی و یا با کلیک کردن بر روی آن ارتباط را برقرار کنند.

پیمایش آسان
زمانی که سایتی با کیفیت راه اندازی می کنید اما در آن کاربران دیده نمی شود به عبارتی کاملاً بی فایده بودن و آنچه که نیاز است پیدا نمی شود. استفاده از وبسایت را تا حد امکان آسان کنید. تصور کنید که سطح پایین ترین کاربران مدنظر را در ذهن خود تداعی نمایید و با توجه به دانش وی به طراحی بپردازید.

در این باب فکر کنید تا در نتیجه شکل طراحی را رسم کنید. صورتی که آن ها بتوانند به صفحات مختلف مراجعه کنند و از حالت پیچیدگی به دور باشد. در این صورت می توانید شرایط ایده آلی را برای آن فراهم نمایید.

امنیت
در کنار تمامی مواردی که در این جا بیان نمودیم موضوع اهمیت از ویژگی های مهم یک سایت شرکتی که باید در زمان فروش محصول رعایت شود. اگر تصمیم به فروش آنلاین کالا دارید، این احتمال وجود دارد که سایت شما و خریداران شما مورد هدف هکرها قرار گیرد. بنابراین مهم است که در شرایط امنیتی نیز یک سری نکات لازم را رعایت نماییم.

به عنوان مثال تهیه یک گواهی ssl به منظور افزایش ایمنی بسیار مهم بوده و می تواند یک نکته بسیار مثبت باشد. در این صورت می توانید مکالمه بین شما و خریداران به شکل رمزگذاری شده قرار دهید.

ادغام با رسانه های اجتماعی
در حال حاضر برنامه های مربوط به شبکه های اجتماعی زیادی در جهان فعال می باشند پلتفرم های اجتماعی زیادی وجود دارند که می توانید به وبسایت خود پیوند دهید، از فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام، واتس آپ و… می توان نام برد. در این رسانه ها به راحتی می توانید در حوزه بازاریابی کمک بگیرید.

میزان بازدهی که از آن دریافت می کنید به مراتب از روش های قدیمی بسیار موثرتر بوده و می تواند کارایی بالایی داشته باشد. کسب و کارتان را با استفاده از رسانه های اجتماعی برای شما آسان تر می کنند. پیوند بین این پلتفرم و وبسایت شما یک راه عالی بوده و باعث افزایش سئو می شود. رسانه های اجتماعی اینجا هستند تا به شما کمک کنند که مسیر موفقیت را کوتاه تر نمایید. بهره بردن از شبکه های اجتماعی، ویژگی های یک سایت شرکتی را به نوعی تکمیل می کند. 

ریسپانسیو بودن وبسایت
موبایل های جدید از کارایی های قدیمی و ساده فاصله گرفتند و قابلیت های بسیار بالایی دارند. به راحتی در دسترس هستند و استفاده از آن ها آسان هستند. میزان ترافیک ناشی از دستگاه های تلفن همراه همچنان در حال افزایش است و به احتمال زیاد برای مدت طولانی افزایش خواهد یافت.

اگر قصد دارید که تعداد زیادی از افراد بر روی وبسایت شما کلیک نمایند بهتر است از شرایط مناسب بهره مند شوید و قابلیت ریسپانسیو را بر روی سایت خود پیاده سازی نمایید. طراحی واکنشگرا یکی از الزامات برای وبسایت شما می باشد که می تواند مخاطب زیادی را به سمت خود جذب نماید.

دارا بودن گواهینامه ها
گواهی های معتبر می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی کاملاً موثر باشد. به این منظور که دوست دارند تا بازخورد تجربیات افراد دیگر در مورد یک محصول یا خدمات خاص اعتماد کنند. بنابراین یک گواهی خوب می تواند افراد را به خرید آنچه می فروشید خواه یک محصول یا خدمات و یا ایده باشد ترغیب کند.

سعی کنید از گواهی هایی استفاده نمایید که جلب توجه بسیاری انجام شود و به درستی صحت عملکرد شما را نشان دهد. البته سعی نکنید که از نسخه جعلی آن بهره ببرید که می تواند نتیجه عکس به همراه داشته باشد.

FAQ
مردم همیشه یک سری سوالات در مورد سایت شرکتی شما خواهند داشت. این سوالات می تواند در محصول و یا فعالیت شرکت و همچنین در عملکرد سایت شما باشد. بنابراین نیاز است تا به بیشترین و مهم ترین سوالات در این حوزه پاسخ دهیم. به احتمال زیاد، بیشتر مشکلات و نگرانی ها حول همان مسائل می چرخند.

آدرس مناسب وب
آدرس مناسب برای وبسایت جزو اساسی ترین موضوعات بوده و باید تمامی اصول مربوط به استاندارد بودن را رعایت کنیم. شما نمی خواهید آدرس وب شما چیزی باشد که مشتریان هرگز نتوانند آن را به خاطر بیاورند. هنگام انتخاب یک نام دامنه، کلمات کلیدی را انتخاب کنید که برای شما و کسب وکارتان مهم است. این مهم است زیرا نام دامنه شما در نتایج موتور جستجو تأثیر می گذارد.

آمار بازدیدکنندگان
وبسایت شرکتی به عنوان یک سرگرمی ایجاد نمی شوند. آن ها اکثراً به منظور افزایش دید و دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتر هستند. بنابراین بسیار مهم است که آماری از تعداد بازدیدکنندگان از سایت داشته باشید. قبل از اینکه هر گونه سرمایه گذاری داشته باشید اغلب بهتر است نتیجه مورد انتظار را بدانید.

نتیجه گیری
سایت شرکتی راه جدیدی برای پیشبرد اهداف شرکت می باشد که شما نیز می توانید از آن به عنوان یکی از موثرترین استراتژی ها برای دستیابی به خواسته های خود بهره ببرید. اما آیا همه این وبسایت های مربوط به شرکت به موفقیت دست می یابند. خیلی واضح است که شما در صورتی که نسبت به دیگر شرکت های هم حوزه خود دارای خصوصیات مثبتی باشید می توانید برتر بودن خود را اثبات نمایید. به عبارتی باید ویژگی های مثبت را در سایت خود پیاده سازی نمایید و رعایت کردن آن ها جزو الزامات موفقیت حساب می شود.

سودآورترین شرکت ها در فضای اینترنت حضور داشته و سعی می کنند در آن بهترین باشند. بازدیدکنندگان وبسایت نیز در پی جستجو در اینترنت به این نتیجه دست خواهند یافت که کدام یک از وبسایت های شرکتی می توانند بهترین گزینه باشند و برای دست یابی به خواسته مدنظر خود به آن مراجعه می کنند. اگر طراحی سایت شرکتی انتخاب شده، آن خواسته مورد نظر را جوابگو نباشد کاربر نیز به سرعتی از وبسایت ورودی خارج خواهد شد و به گزینه دیگری فکر می کند.

در صورتی که درک مناسبی از مخاطبان داشته باشید و خود را در زمان طراحی سایت جای آن ها قرار دهید به صورت ویژه می توانید پیشرفت نمایید. بهترین نوع بازاریابی بوده و می تواند در محبوبیت نسبت به مخاطبان نیز بسیار موثر باشد و بهترین روش برای ورود به گزینه های مدنظر مخاطب شود. تاکتیک های متنوعی در این رابطه وجود دارد و از این بابت می توانید به صورت موثر مشتریان خود را با طراحی سایت حرفه ای جذب نمایید.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۶:۰۹ توسط:upweb موضوع: نظرات (0)

نکات طراحی رابط کاربری وب سایت

نکات طراحی رابط کاربری وب سایت
برای خلق یک تجربه کاربری روان، ساده و به معنای واقعی کلمه خارق‌العاده، نکته‌های زیر را به ذهن بسپارید:
کاربران طراحی سایت ارزان حرفه ای را بشناسید
اصولا در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ همه چیز حول محور “کاربر” و مشتری” می‌گردد؛ در طراحی سایت فروشگاهی رابط کاربری وب سایت هم همینطور است.

پیش از هرگونه اقدامی باید بدانید کاربران شما چه کسانی هستند. از تمام اطلاعات جمعیت‌ شناختی یا دموگرافیکی که انواع ابزارهای تجزیه و تحلیل در اختیارتان قرار می‌دهند، استفاده کنید. اما مهمتر از آن، جواب سوالات زیر را دقیقا مشخص کنید:

مشتریان من به چه چیزی نیاز دارند؟
چه چیزی مانع رسیدن آنها به اهدافشان می‌شود؟
برای رسیدن به این سطح از همدلی، باید:

آماری که دارید را به دقت تجزیه و تحلیل کنید؛
افرادی که از وبسایت شما استفاده می‌کنند را بشناسید، و با آنها صحبت کنید؛
ببینید آنها از محصول شما (و حتی دیگران) چگونه استفاده می‌کنند؛
و از آنها سوالات عمیق‌تری از “نظرتون راجع به این طرح چیه؟” بپرسید.
بعد از شناسایی اهداف مشتری‌ها و چالش‌هایی که برای رسیدن به آن دارند، بهتر متوجه خواهید شد که باید چکار کنید تا طراحی رابط کاربری وب سایت شما خواسته‌های آنها را برآورده کند.

پیشنهاد: فقط به دانستن «خواسته‌های» کاربران‌تان راضی نشوید! عمیق‌تر بررسی کنید، و ببینید به چه چیزی «نیاز» دارند. به هر حال، خواسته‌ها از نیازها نشات می‌گیرند. اگر بتوانید نیاز عمیق کاربر را برطرف کنید، خواسته‌ها و الزامات اساسی آنها را همزمان برطرف خواهید کرد.
نحوه استفاده از طراحی رابط کاربری وب سایت را مشخص کنید
قبل از طراحی UI وبسایت، باید نحوه استفاده افراد از آن را مشخص کنید. با رواج هرچه بیشتر دستگاه‌های لمسی، این موضوع مهمتر از چیزیست که تصور می‌کنید.

افراد از وبسایت‌ها و برنامه ها به دو روش کلی استفاده می‌کنند:

مستقیم؛ مثل ضربه زدن (تپ کردن) روی یک دکمه، کشیدن صفحه به چپ و راست، کشیدن و رها کردن آیتم‌ها با نوک انگشت
غیر مستقیم؛ مثل اشاره و کلیک با ماوس، استفاده از کلیدهای میانبر، تایپ کردن، کشیدن روی Wacom
اینکه کاربران شما بیشتر چه افرادی هستند و از چه دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند، تاثیر مهمی روی طراحی رابط کاربری وب سایت شما می‌گذارد.

مثلا اگر درحال طراحی UI برای افراد مسن یا افرادی با شرایط خاص فیزیکی هستید، زیاد روی حرکات دقیق با انگشت‌ها مانور ندهید. یا اگر کاربران شما بیشتر نویسند‍ه یا برنامه‌نویس هستند، فراموش نکنید که آنها اکثرا پای سیستم می‌نشینند و از صفحه کلید بیشتر از ماوس استفاده می‌کنند.

انتظارات را تعیین کنید
تعامل با سایت شما برای کاربر نتایج و عواقبی به همراه دارد؛ حالا این نتیجه می‌تواند پرداخت هزینه باشد، پاک کردن تمام اطلاعات یا … و قاعدتا هرجا که عواقبی وجود دارد، اضطراب هم هست.

بنابراین، در طراحی رابط کاربری وب سایت مطمئن شوید که کاربران دقیقا می‌دانند پس از کلیک روی این دکمه یا آن گزینه دقیقا چه اتفاقی می‌افتد. با تکنیک‌های طراحی، پاپ‌آپ یا متنی کوتاه می‌توانید اینکار را انجام دهید.

با طراحی:
برجسته کردن دکمه مربوط به اقدام مدنظر
استفاده از یک نماد به‌طور گسترده (مثلا سطل زباله برای دکمه حذف، علامت بعلاوه برای افزودن چیزی، یا ذره‌بین برای جستجو) در ترکیب با کپی یا همان متن
انتخاب رنگ با معنی مناسب (مثلا سبز برای دکمه “تایید” و قرمز برای “توقف” (هرچند حالت حرفه‌ای‌تر این است که این دکمه را تا حدودی نامرئی کنید)
با متن:
انتخاب کلمات واضح و شفاف برای دکمه‌ها
درج متن‌های کوتاه ترغیب و تشویق‌کننده در بخش‌های خالی
نمایش هشدارها و درخواست برای تایید
نکته: برای اقداماتی با عواقب جبران‌ناپذیر، مانند حذف دائمی چیزی، منطقی است که از کاربرها بپرسید آیا مطمئن هستند یا نه.
در طراحی UI وب سایت، اشتباهات کاربر را پیش‌بینی کنید
اصولا دو راه برای جلوگیری از اشتباه کاربران هنگام تعامل با رابط کاربر وجود دارد:

همان اول کار از بروز آنها اشتباه کنید؛
یا اینکه راهی برای رفع آنها بعد از وقوع اشتباه به کاربر ارائه دهید.
تکنیک‌های زیادی در طراحی رابط کاربری وب سایت برای جلوگیری از اشتباهات وجود دارد. مثلا:

تشخیص اشتباه بودن آدرس ایمیل توسط خود فرم‌ها؛
تا زمانی که همه فیلدها را پر نشوند، دکمه‌ها غیرفعال می‌مانند؛
پاپ‌آپ‌هایی که از کاربر می‌پرسد “آیا می‌خواهید سبد خریدتان را رها کنید؟” (بله، تخفیف شگفت‌انگیزتون فقط ۲ هزارتومن از کل مبلغ کم کرد)؛
و …
پیش‌بینی از تلاش برای رفع آنها به شدت به بهبود تجربه کاربرها کمک می‌کند. البته، گاهی هم باید بگذارید کاربر اشتباه کند. اینجاست که پیام‌های خطای دقیق وارد عمل می‌شوند.

هنگام نوشتن پیام‌های خطای طراحی رابط کاربری وب سایت تان، مطمئن شوید که آنها دو کار را انجام می‌دهند:

مشکل را توضیح می‌دهند.
نحوه برطرف کردن آن را توضیح می‌دهند.
برای مواردی که لزوما خطای کاربر محسوب نمی‌شوند نیز می‌توانید از همین استراتژی استفاده کنید. مثلا اگر چیزی را حذف کند، اما امکان بازیابی آن وجود دارد، چنین پیامی را به او نمایش دهید: “همیشه می‌توانید موارد حذف‌شده را با رفتن به سطل زباله و کلیک روی گزینه بازیابی برگردانید”

نکته: اصل پیش بینی خطای کاربر را اصل پوکایوکه (poka-yoke) می‌نامند؛ یک اصطلاح ژاپنی که معمولا “خطاناپذیرسازی” ترجمه می‌شود.
سریعا به کاربران بازخورد دهید
در دنیای واقعی، محیط به ما بازخورد می‌دهد. صحبت می‌کنیم و دیگران (معمولاً) پاسخ می‌دهند؛ سگی را نوازش می‌کنیم و او دمش را تکان می‌دهد و …

اما رابط‌های دیجیتالی کار خاصی نمی‌کنند. در نتیجه ما نمی‌فهمیم آیا همه‌چیز خوب است؟ باید صفحه را رفرش کنیم؟ سیستم را ری‌استارت کنیم؟ یا آن را از پنجره به بیرون پرت کنیم؟

پس در طراحی رابط کاربری وب سایت حتما از المان‌هایی مانند انیمیشن بارگذاری، نوار پیشرفت، تغییر حالات دکمه‌ها و چنین چیزهایی استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که همه چیز سریع اتفاق می‌افتد. حدود ۳ ثانیه عدد معقولی به نظر می‌رسد.

نکته: اگر صفحه‌ای زیر ۵ ثانیه بارگذاری می‌شود، از نوار پیشرفت استفاده نکنید. این المان در واقع باعث می‌شود کاربر فکر کند باید زمان بیشتری را منتظر بماند.

به محل و اندازه المان‌های طراحی رابط کاربری وب سایت دقت کنید
قانون فیتس یا Fitts، اصل اساسی تعامل انسان و کامپیوتر (HCI) می‌گوید:

“زمان دستیابی به هدف تابعی از فاصله و اندازه هدف است”
به عبارت دیگر، هرچه چیزی نزدیکتر یا بزرگتر باشد، سریعتر می‌توانید مکان‌نما یا انگشت‌تان را روی آن قرار دهید.

مشخصا این قانون در طراحی رابط کاربری وب سایت کمک زیادی می‌تواند به ما بکند؛ مخصوصا در این سه مورد:

دکمه‌ها و سایر “کلیک تارگت‌ها” (مثل آیکن‌ها و نمادها) را آنقدر بزرگ کنید که به راحتی قابل مشاهده و کلیک باشند. این نکته را به ویژه هنگام طراحی لیست‌ها و منوها در ذهن داشته باشید، تا کاربر با یک تپ همزمان سه گزینه را با هم انتخاب نکند.
دکمه‌های مربوط به رایج‌ترین اقدامات را بزرگتر و برجسته‌تر کنید.
ناوبری (و سایر عناصر بصری متداول مانند بخش جستجو) را در گوشه‌های صفحه قرار دهید. اینکار دقت را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.
همین‌طور که به محل قرارگیری و اندازه المان‌ها در طراحی رابط کاربری وب سایت فکر می‌کنید، مدل تعامل را در نظر داشته باشید. اگر سایت شما به جای پیمایش عمودی به پیمایش افقی احتیاج دارد، به این فکر کنیدکه کجا و چگونه کاربران را به این تعامل غیرمعمول هدایت کنید.
استانداردها را نادیده نگیرید
گاهی طراحان بسیار خلاق UI تصمیم می‌گیرند همه چیز را از اول طراحی کنند؛ ایده‌ای که همیشه بهترین نیست. اما چرا؟

چون یک نسخه بازسازی‌شده از یک تعامل یا UI آشنا “بار شناختی” را به فراید تعامل اضافه می‌کند؛ این باعث می‌شود کاربران درباره فرایندی که قبلا یاد گرفته‌اند، دوباره فکر کنند. بی‌دلیل نیست که چرا نوار منوی Google Docs تقریبا همه گزینه‌های مشابه Microsoft Word قبل از ویستا را دارد.

فراموش نکنید که در طراحی رابط کاربری وب سایت، می‌توانید چرخ را به هر شکلی که می‌خواهید دوباره اختراع کنید؛ اما به شرطی که واقعا آن را بهبود دهید.
یادگیری رابط کاربری‌تان را ساده کنید
همه‌مان می‌دانیم که هرچه چیزی ساده‌تر باشد، به خاطر سپردن آن در حافظه کوتاه مدت آسان‌تر است. پس تعداد چیزهایی که کاربر باید برای استفاده مداوم و موثر از رابط کاربری‌تان بداند را محدود کنید.

این ایده با قانون حفظ پیچیدگی تسلر (Tesler’s Law) هم مطابقت دارد. این قانون می‌گوید:

“طراحان UI باید تا حد امکان رابط کاربری خود را ساده کنند”
این می‌تواند به معنای پنهان کردن پیچیدگی‌ها پشت یک رابط کاربری ساده باشد.

یک مثال معروف از عدم رعایت این قانون در محصول، Microsoft Word است. بیشتر ما معمولا از تب اول ورد استفاده می‌کنیم، اما برخی افراد به تب‌های دیگر هم سرک می‌کشند و هزار کار دیگر با این برنامه قدرتمند می‌کنند.

این منجر به “افشای پیش‌رونده” (Progressive Disclosure) می‌شود؛ مفهومی که براساس آن، ویژگی‌های پیشرفته یک وبسایت/برنامه به یک UI ثانویه سپرده می‌شود.

این اتفاقی است که آن را در طراحی رابط کاربری وب سایت و صفحه اصلی انها زیاد می‌بینیم؛ متن‌های کوتاهی که ویژگی‌های یک محصول یا پکیج‌های خدماتی را مختصر توضیح می‌دهند، و به صفحات فرود مفصل‌تری لینک می‌دهند.

این کار برای طراحی UI نسخه موبایل هم عالی است؛ جایی که ناوبری قوی همیشه یک چالش جدی محسوب می‌شود.

تصمیم‌گیری را برای کاربرها ساده کنید
بسیاری از سایت‌ها به طرز زننده‌ای با فریاد بنر و پاپ‌آپ درحال خراش گوش‌های ما هستند. هنوز مطلب یک سایت درست و حسابی باز نشده است که از ما می‌خواهد در خبرنامه‌اش عضو شویم، پکیج فوق‌العاده‌اش را بخریم و …

به جای اینکه شما هم در طراحی رابط کاربری وب سایت خود دچار این سندروم شوید، از قانون هیکس (Hicks’ Law) استفاده کنید. طبق این قانون:

“هرچه گزینه‌های UI بیشتری به کاربر نمایش دهید، تصمیم‌گیری برای آنها سخت‌تر می‌شود”
این تقریبا روی هر چیزی که طراحی می‌کنید تاثیر می‌گذارد:

لی اوت یا طرح‌بندی کلی
منوهای ناوبری
صفحات قیمت‌گذاری
صفحه اصلی بلاگ
قالب محتواها
این لیست همچنان ادامه دارد؛ اما نتیجه ثابت است: هرچه طراحی رابط کاربری در طراحی سایت املاک شما ساده‌تر باشد، کاربران سریعتر و راحت‌تر تصمیماتی مدنظر شما را می‌گیرند. دقیقا به همین دلیل است که صفحات فرود و ایمیل‌های غیرخبرنامه‌ای باید کمترین تعداد CTA را داشته باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۴:۰۹ توسط:upweb موضوع: نظرات (0)

طلا فروشی آنلاین تایتوک

طلا فروشی آنلاین تایتوک
طلا فروشی آنلاین و سایت‌های طلا و جواهر به عنوان یکی از راه‌های ارتباطی و خریداری این محصولات بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. بسیاری از مشتریان در حال حاضر به جای رفتن به فروشگاه‌های طلا، به سایت‌های طلا فروشی آنلاین مراجعه می‌کنند تا به راحتی و با قیمت‌های رقابتی اقدام به خرید طلا کنند. در ادامه به بررسی برخی از مزایا و معایب خرید طلا آنلاین و نکاتی که باید در نظر گرفته شوند پرداخته می‌شود.

مزایای خرید طلا آنلاین: ۱- انتخاب گسترده: در سایت‌های طلا و جواهر آنلاین می‌توانید از انواع طلاهای مختلف از جمله طلاهای سفید، زرد و یا سه رنگ انتخاب کنید. ۲- قیمت رقابتی: به دلیل اینکه فروش آنلاین کمترین هزینه‌های مرتبط با فروشگاه‌های فیزیکی را دارد، طلا فروشی آنلاین معمولاً قیمت‌های بسیار رقابتی ارائه می‌دهند. ۳- راحتی خرید: در خرید آنلاین نیازی به سفر به فروشگاه طلا و صرف زمان و انرژی ندارید. در هر زمان که برای خرید طلا در دسترس هستید، می‌توانید به یکی از سایت‌های طلا فروشی آنلاین مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

معایب خرید طلا آنلاین: ۱- نداشتن فیزیکی محصول: یکی از معایب خرید آنلاین این است که شما محصول را قبل از خرید نخواهید دید و لمس کرد. برای برخی از مشتریان، این م

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۷:۳۷ توسط:upweb موضوع: نظرات (0)

بادکنک آرایی و گل آرایی با سوراتم

بادکنک آرایی و گل آرایی با سوراتم
بادکنک آرایی و گل آرایی از موارد مهمی هستند که در تشریفات و مجالس بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو عنصر می‌توانند به طرح و دیزاین مراسم شما کمک بسیاری کنند و به تداوم و همچنین زیبایی تشریفات شما کمک می‌کنند. در زیر به برخی از مواردی که باید در نظر گرفته شوند تا بادکنک آرایی و گل آرایی شما بهترین نتیجه را بدهند، اشاره می‌کنیم:

موضوع: قبل از هر چیزی باید به موضوعی که می‌خواهید مراسم خود را بر اساس آن طراحی کنید، فکر کنید. مثلاً اگر شما یک مراسم عروسی با موضوع ساحلی دارید، باید با استفاده از رنگ‌های روشن و ابزارهایی مانند بادکنک‌های آبی و سبز و داشتن گل‌های با رنگ‌هایی همچون صورتی و سفید، یک دیزاین زیبا برای مراسم خود ایجاد کنید.

رنگ‌ها: انتخاب رنگ‌های مناسب بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که رنگ‌های انتخابی شما با هم هماهنگ هستند و به شکلی متعادل با یکدیگر ترکیب شده‌اند. همچنین باید به توجه کنید که رنگ‌های انتخابی با موضوع مراسم شما هماهنگ باشند.

نوع بادکنک‌ها: بادکنک‌ها می‌توانند از نوع‌های مختلفی باشند. برای مثال بادکنک‌های شفاف و شکل دار، بادکنک‌هایی با پرینت‌های مختلف و یا بادکنک‌های ساده با رنگ‌های مناسب می‌توانند به تزیین مراسم شما کمک کنند.

بادکنک آرایی و گل آرایی و دیزاین تشریفات و مجالس به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل جلب توجه در مجالس و تشریفات، اهمیت بسیاری دارند. در این مقاله به بررسی نحوه انجام بادکنک آرایی و گل آرایی و دیزاین تشریفات و مجالس، بهترین روش ها و نکات مهم اشاره می کنیم.

بادکنک آرایی:
بادکنک آرایی یکی از رایج‌ترین روش های تزیین مجالس و تشریفات است. در بادکنک آرایی از بادکنک های رنگی و متنوع استفاده می شود تا تزیینات مختلفی را ایجاد کند. برای انجام بادکنک آرایی بهتر است از بادکنک های با کیفیت و مقاوم استفاده کنید. همچنین، مهارت در بستن بادکنک ها برای ایجاد طرح های خلاقانه و متفاوت بسیار مهم است. برای افزایش جذابیت بادکنک آرایی، می توانید از رنگ های مختلف و نمادهای متنوعی مانند شکلات، گل، تندرستی و غیره استفاده کنید.

گل آرایی:
گل آرایی یکی از زیباترین و مورد علاقه ترین روش های تزیین مجالس و تشریفات سوراتم است. گل ها به عنوان نماد عشق، زیبایی، خوشبویی و طبیعت در میان مهمانان ایجاد حس خوبی می کنند. برای انجام گل آرایی بهتر است از گل های تازه و متنوع استفاده کنید. همچنین باید به انتخاب رنگ های مناسب گل ها و نوع سبد یا وسیله ای که برای گل ها استفاده می شود توجه کنید. گل های کوچک می توانند برای تزیین میز، صندلی ها،

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۶:۵۲ توسط:upweb موضوع: نظرات (0)

عکاسی صنعتی و عکاسی معماری با مجید پناهی جو

عکاسی صنعتی و عکاسی معماری با مجید پناهی جو
عکاسی صنعتی:

عکاسی صنعتی به عکاسی اشیاء صنعتی مانند ماشین‌آلات، ابزارهای صنعتی و محیط‌های کاری می‌پردازد. در این نوع عکاسی از دقت بالایی برای ثبت جزئیات و ویژگی‌های فنی مورد نظر استفاده می‌شود. عکاسی صنعتی اغلب برای نمایش و معرفی محصولات و خدمات صنعتی در بروشورها، تبلیغات، سایت‌های وب، کاتالوگ‌ها و غیره استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای عکاسی صنعتی می‌توان به ثبت تصاویر پروژه‌های ساختمانی، فرآیندهای تولید، مونتاژ و اجزای مختلف ماشین‌آلات اشاره کرد.

عکاسی معماری:

عکاسی معماری به عکاسی ساختمان‌ها، فضاهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها، طراحی دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان‌ها و مناظر طبیعی اطراف آن‌ها می‌پردازد. در این نوع عکاسی به طرح‌ها و جزئیات فنی ساختمان‌ها، طراحی‌های دکوراسیون داخلی و بیرونی، نورپردازی، طراحی‌های لندسکیپ و فضاهای سبز، مواد ساختمانی و غیره توجه می‌شود. این نوع عکاسی اغلب برای نمایش پروژه‌های ساختمانی برای جذب مشتری و نمایش دادن توانمندی‌های یک معمار یا شرکت معماری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای عکاسی معماری می‌توان به استفاده در مجلات معماری، وبسایت‌های معماری، مسابقات معماری و نمایشگاه‌های معماری اشاره کرد.

منبع : عکاس مجید پناهی جو

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۵:۲۸ توسط:upweb موضوع: نظرات (0)

وکیل ملکی در دعاوی حقوقی و کیفری

وکیل ملکی در دعاوی حقوقی و کیفری
وکیل پایه یک دادگستری ملکی مربوط به اموال غیر منقول تخصص دارد. حرفه وکالت مستلزم دانش، تجربه و تخصص است علی الخصوص در پرونده ها و موضوعات ملکی که گاهی پیچیدگی هایی وجود دارد که تنها وکیل ملکی با تجربه می تواند کمک کند. وکیل ملکی به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت، اشراف داشته و بنا به تجربه ای که دارد تمامی جوانب پرونده را سنجیده و پس از آن اقدام به دفاع از موکل می نماید.

بهترین وکیل ملکی می‌داند مبنای ارزش معاملاتی املاک چیست و کجا ماده 100 قانون شهرداری و یا تبصره های آن کابرد دارد و کجا ماده 64 قانون مالیات های مستقیم؛ لذا زمان مناسبی را برای ابراز ادله های خود و اظهارات خود در نظر می­گیرد تا حق موکلش به علت استفاده نابجا ضایع نگردد. چگونگی و نحوه طرح دعوا از اهمیت بالایی برخوردار است و در روند دادرسی در تعیین محدوده حقوق اصحاب دعوی اثر اساسی دارد، بنابراین برای اینکه دعوا در روند و مراحلش دچار مشکل ناخواسته ناشی از بی تجربگی نباشد، ضروری است که موضوعات و دعاوی ملکی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید که در این دعاوی متخصص و با تجربه باشد. برای مثال وقتی شخصی ملک دیگری را تصرف می کند این وکیل ملکی متخصص است که باید تشخیص دهد که دعوای حقوقی تصرف عدوانی را مطرح کند یا کیفری

 

وکیل ملکی تهران
دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. اموال غیر منقول به اموالی گفته می شوند که امکان جابجایی و نقل مکان ندارند از جمله زمین، خانه و …

مواردی که وکیل ملکی در آن تجربه دارد:
رای دادگاه های بدوی و تجدیدنظر
رای اصراری
نظریه های مشورتی
رای وحدت رویه
نمونه دادخواست و معرفی دعوی
نشست های قضایی
رای شعب دیوان عالی کشور
علاوه بر تمام موارد گفته شده در پرونده های ملکی در ابتدا یک وکیل ملکی می بایست در خصوص تنظیم قرارداد و قوانین مربوط به آن تسلط کافی داشته باشد . زیرا رابطه نزدیک این دو و نیازی که وکیل ملکی به خواندن تخصصی قرارداد دارد، غیر قابل انکار است.

بعضی از اموری که بهتر است صرفا توسط وکیل امور ملک به آن رسیدگی شود، شامل:

الزام به تنظیم سند رسمی، تقسیم ملک مشاع | وکیل مجرب املاک مشاعی، خلع ید، رفع مزاحمت از ملک، تصرف عدوانی (توسط وکیل تصرف عدوانی) ،افراز ملک، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تخلیه املاک استیجاری مشمول قانون ۵۶ و ۷۶، تائید فسخ معامله، مطالبه وجه التزام قراردادی، ابطال قرارداد اجاره، تعدیل اجاره بها، الزام به تحویل مبیع، الزام به اخذ پایان کار و سایر دعاوی ملکی

 

مزایای بهره‌گیری از وکیل ملکی
آیا می دانید سرقفلی غیر از حق کسب و پیشه است و ارزش ریالی آنها در یک مغازه واحد یکی نیست و برای واگذاری سرقفلی باید سند صلح در دفاتر اسناد رسمی تنظیم گردد..! 
آیا می دانید وفق مقررات قانونی نقل وانتقل سرقفلی ملک از طریق تنظیم سند صلح در دفاتر اسناد رسمی امکان پذیر است و در این صورت خریدار جدید (سرقفلی)،  قائم مقام مستاجر قبلی می شود و ملزم است اجاره بها، به مالک ملک بپردازد ..؟
آیا میدانید در اجاره نامه های قدیمی که در آن سرقفلی به مستاجر منتقل نشده باشد و حسب مورد ایجاد حق کسب وپیشه برای مستاجر می شود، که علی الاصول بدون موافقت مالک قابل نقل و انتقال نیست ..!
آیا میدانید حق زارعانه منحصر به هر کار کشاورزی است و مفهوم حق زارعانه فقط منحصر به کشت گندم و جو نیست؟ زیرا حق زارعانه ناشی از سعی و تلاش زارع در ملک مورد تصرف است و این حق اعم از این که کشاورز گندم بکارد یا غرس درخت نماید .
آیا می دانید قبل از تقسیم ماترک هر یک از وراث می تواند دادخواست خلع ید بر علیه ورثه ای که ملک در تصرف وی است، به دادگاه ارائه دهد و الزام ورثه متصرف را به خلع ید از دادگاه بخواهد زیرا هر ورثه به ماخذ حصه ارثی مالک است و حق طرح و اقامه دعوا بدینگونه را دارد.
آیا می دانید هر گاه در وکالتنامه ای این عبارت تصریح شود ( معامله با خود و اخذ ثمن یا قیمت مورد معامله ) این عبارت صرفا به این معنا نیست که وکیل می تواند ثمن معامله را به نفع خود تصاحب کند، زیرا در صورتی می تواند ثمن معامله را به نفع خود تصاحب کند که در وکالتنامه چنین قید شود ( اخذ ثمن ولو به نفع خود ).
آیا می دانید خواسته خلع ید در دعوایی، مستلزم این نیست که قبلا درخواست کننده (ورثه) می بایستی حصه اش را معین نماید و به عبارت بهتر تقسیم ترکه شده باشد … زیرا با ثابت بودن مالکیت مورث و سهیم بودن(ورثه) دادخواست قابلیت استماع را در محاکم را دارد .
آیا میدانید اگر در ساختمانی شخصی که در طبقه اول ساکن است در قسمت نورگیر( حیاط خلوت) حق ندارد آن را مسقف نماید و اگر چنین استدلال نماید : چون مسقف کردن قسمت هم کف ملک برای ساکنان طبقات بالا، مزاحمتی ایجاد نمی کند و به این روند ادامه دهد، در این صورت بقیه ساکنین می توانند در رفع آن بکوشند و این اعتراض از طریق کمیسیون مربوطه شهرداری محل ملک رسیدگی می شود و شهرداری مالک طبقه همکف را ملزم می نماید که وضعیت نورگیر اعاده به وضع سابق نماید .
آیا می دانید اگر مالک ملکی ابتدا با سند عادی ملک خود را به دیگری بفروشد وسپس با در دست داشتن اسناد رسمی ملک، از طریق بانک، وام بگیرد و آن ملک را در بانک وثیقه گذارد، در این صورت از منظر قانونی افعال او موجد پیگیری خریدار بر علیه او به اتهام کلاهبرداری می شود. زیرا فروشنده، مال دیگری را به گرو گذاشته است.
آیا می دانید در بزه انتقال مال غیر، صرف علم به مال غیر سوء نیت وی مفروض است و نیازی به اثبات آن نیست بلکه این متهم است که باید عدم سوء نیت خود را به اثبات برساند .
و…

در مورد مشاوره حقوقی رای مثبت بیشتر بدانید.
 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۴:۱۰ توسط:upweb موضوع: نظرات (0)